søndag 12. september 2010

ღ(¯`*•.¸GIVE AWAY¸.•*´¯)ღ

Egentlig skulle jeg ha hatt en Give Away når telleren rundet 30.000, men siden jeg måtte vente noen uker før hovepremien kom i posten så har det drøyd litt. Telleren viser i skrivende stund 34.674, jeg har fått 150 følgere og jeg er kjempeglad for at så mange viser interesse for bloggen min! Jeg benytter sjansen til å hilse masse til alle de som har lagt seg til som følgere, men som foreløpig ikke har en egen blogg!! Ønsker samtidig alle nye følgere hjertelig velkommen!!

1. premie: Boken "Shabby Chic by Rachel Ashwell". Den er etter min mening et MUST HAVE for oss som digger denne interiør og livsstilen. Boken kom ut for en del år siden, men er aktuell fremdeles + at den har det mest dekorative coveret av alle R.A sine bøker. Boken fikk jeg bestillt fra et forlag i USA og er helt ny. 

2 og 3 premie: Et hvitt hjerte i metall fra Hjertliga rum som du f.eks kan feste små kort på, henge fra deg halskjeder, henge grytekluter der osv.
Jeg har ombestemt meg ang ekstrapremiene, var innom interiørbutikken Lidgården like ved meg og der hadde de noen søte nøkkelringer fra Green Gate. Alle tre får en slik nøkkelring hver.
 

Reglene er enkle og alle kan delta. Husk å legge igjen e-postadressen om du ikke har egen blogg.

1 lodd for kommentar til innlegget (husk å skrive hvor mange lodd du vil ha)
2 lodd for kommentar + linke til bloggen med Give Away bildet øverst.

http://villaklaraberg.blogspot.com/2010/09/give-away.html
Jeg gir ikke ekstra lodd for å bli følger av bloggen, men blir så klart veldig glad om du har lyst til det allikevel

 TREKNING 1.OKTOBER

 Ønsker alle en fin søndagskveld!


118 kommentarer:

  1. Hei du:) Jeg tar to lodd. Link er laget på bloggen min:) Ha en strålende søndag!

    SvarSlett
  2. Jeg vil veldig gjerne være med og tar 2 lodd, følger har jeg jo vært en stund ;-D

    Klemmer fra Grete

    SvarSlett
  3. Å den boken har jeg lyst på. Tar 2 lodd :)

    SvarSlett
  4. Kjempefine premia☺
    Bloggen din er jo kjempefin so er ikkje rart du har mange besøk/følgera☺

    2 lodd til meg☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  5. Klart eg vil vera med. Koser meg inne på den flotte bloggen din. 2 lodd til meg. Ha ein flott søndagskveld. Klem.

    SvarSlett
  6. Hei hei
    Jeg vil gjerne være med å feire snart 35 000 unike besøkende med 2 lodd
    Ha en fin kveld
    Klem TOve

    SvarSlett
  7. hei

    jeg vil gjerne være med på feiringen av 35.000 besøkende:)
    Det er en stund siden jeg var innom her, men nå fant jeg deg igjen - herlig blogg:)
    1 lodd på meg (må snart lære meg å linke)

    Klem Anita

    SvarSlett
  8. Å, dette er moro! 2222222222222 lodd, pliiiiiiis!

    SvarSlett
  9. Åååååhhh - LEKRE GAVER!!!

    Minner meg på at jeg snart bør ha en giveaway
    igjen. Har jo passert 5000. ;)

    2 lodd til meg - linker fra siden min også.

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett
  10. Utrolig fine premier!!! 2 lodd til meg:)
    Ha en fortsatt fin søndag:)

    SvarSlett
  11. Tusen takk for skjønn kommentar til oss:) Det varmer alltid:)

    SvarSlett
  12. spennende..!
    denne boken er vi mange som ønsker seg, tenker eg!
    grattis med mange besøkende1
    nå er eg hjemme igjen, etter en ukes ferie, re klar for litt blogging i kveld...
    linker deg, så to lodd på meg (men har deg i bloggrollen min)
    ha en fin uke,
    magny

    SvarSlett
  13. Hei Jorunn
    Gratulerer så mye med besøkstallet Jorunn ♥ kjempegøy… Jeg vil gjerne være med i trekningen av dine flotte premier :) Jeg tar 2 lodd…. Gleder meg til å følge deg videre. Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  14. Kjempe gøy. Jeg er selfølgelig med og tar to lodd :)
    Ha en nydelig kveld!!
    Klem fra Marie :)

    SvarSlett
  15. Denne boka står nok høyt på ønskelista hos flere:)
    Men jeg satser alt på 1 lodd;)
    Ha ei flott septemberuke og klem fra meg;)

    SvarSlett
  16. To lodd til meg! :o)
    Har linket på siden min.

    Ha en fin søndagskveld videre

    Klem Helene

    SvarSlett
  17. Eg vil gjerne sikre meg eit lodd:) Denne boka vil passe veldig fint på stova mi;)

    SvarSlett
  18. Jeg blir gjerne med på 2 lodd :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  19. Herlige premier. Vil gjerne være med på denne og sikra meg 2 lodd.

    Både gøy og inspirerende å få lov til å følge bloggen din:)

    Ønsker deg en fin kveld videre.

    Helsing Eva

    SvarSlett
  20. Så fine premier! Tar gjerne to lodd, jeg :)

    -Renate-

    SvarSlett
  21. Ah, virkelig en bok jeg ønsker meg!!!!! Jeg må jo ta to lodd her!!

    SvarSlett
  22. Grattis ! så moro ! forstår godt at du har så masse følgere og masse besøk, du har en utrolig trivelig og inspirerende blogg :-)

    Det blir to lodd på meg :-)

    Ønsker deg en fiin ny uke !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  23. ÅÅÅH for en heerlig give away! :)
    Jeg må selvfølgelig slenge meg på denne, og tar med meg 2 lodd!
    Følger er jeg (selvfølgelig) fra før..hihi*
    Nydelig blogg, og en av mine favoritter :)

    SvarSlett
  24. Koselig med give away og flotte premier. Jeg blir gjerne med:)
    klem fra marilyn

    SvarSlett
  25. Selvsagt vil jeg være med på denne!
    Tar to lodd, og krysser fingrene!

    Ha en flott kveld videre!

    Li/Småtingene

    SvarSlett
  26. Gratulera !!
    1 lodd til meg :))

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  27. Jeg blir gjerne med i trekningen med ett lodd!

    Klem

    SvarSlett
  28. Gratulerer med stort besøk og mange følgere -og ikke minst nyyydelig blogg!!

    Jeg deltar gjerne på feiringen, har linket og tar 2 lodd.

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  29. Hei Jorunn :)
    Gratulere med jubileumet! Og så koselig at du feirer med en giveaway :) Nydelige premier!
    Såklart blir jeg med å feirer! Jeg prøver lykken med 2 lodd,og tvi tvi til meg, hihi :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  30. Hei.
    Gratulerer med så mange følgere. Flotte premier,jeg vil så klart være med å feire deg. 3 lodd på meg da. :))Klem. Ha ei flott uke.

    SvarSlett
  31. Grattis:) Jeg blir gjerne med på din give away og tar 1 lodd:)

    SvarSlett
  32. Hei Jorunn.
    Koselig med Give Away da, og så herlige premier!
    ØNSKER meg virkelig den boka, men tar meg ikke råd til det nå for tiden. Så håper på lykken istedet jeg :)
    2 lodd må jeg prøve da
    Klem Anita(som jo er fast leser av deg fra før ;)

    SvarSlett
  33. Den boka så kjempeflott & spennende ut!!
    To lodd på meg!
    Ha en fin dag; klem;-)

    SvarSlett
  34. Hei, for noen flotte premier, og den boken er så klart et "must"for oss som liker den stilen, men jeg har enda ikke fått skaffet meg den. Så nå prøver jeg lykke her hos deg. Et lodd på meg;o)
    Ha en fin start på atter en ny uke.
    Klem fra Maliva

    SvarSlett
  35. Gratulerer med så mange besøkende.
    Nydelig blogg du har.
    Vil gjerne være med i trekningen med 1 lodd.
    Ønsker deg en fin ny uke.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  36. Så flotte premier du har, selvfølgelig vil jeg bli med å tar 2 lodd.

    Klem

    SvarSlett
  37. Gratulerer med så mange besøkende på den flotte bloggen din - og lykke til videre!!
    Jeg tar gjerne ett lodd.

    Hilsen Merethe
    merethe62@hotmail.com

    SvarSlett
  38. Jeg slenger meg med jeg også :)

    1 Lodd

    Klem Silje

    SvarSlett
  39. Ååå den boka så fin ut vennen, den syns jeg at jeg trenger veldig:) Da tror jeg at det hadde blitt superfint og shabby chic her i heimen:)

    Tar 2 lodd:)

    Masse klemmer, med ønske om en fin ny uke:)

    SvarSlett
  40. Gratulerer,Jorunn.Jeg vil gjerne være med=1 lodd. Var i butikken til R.A i New York for vel 1 1/2 år siden.Da var det opphørssalg,men hun startet opp igjen nå.Klem

    SvarSlett
  41. Flott blogg! Jeg vil gjerne være med på giveaway! 2 lodd til meg :-) Klem!

    SvarSlett
  42. Hiver meg med og tar et lodd. Ingen egen blogg foreløpig, men følger din og mange andre med stor fornøyelse ,-)
    klem, linnhustad-krølalfa-gmail.com

    SvarSlett
  43. Så flotte premier. To lodd til meg :-)
    Masse flott inspirasjon i innleggene jeg har misset. Er litt treg noen ganger :-/

    SvarSlett
  44. Hei :-)

    Flotte premier :-) To lodd på meg :-) legger meg til som følger :-)

    Ha en flott dag videre :-)


    Klem

    SvarSlett
  45. Hei.

    Gratulerer med jubileumet!!!
    - For noen supre gaver!!! Jeg vil veldig gjerne bli med på trekningen, og tar 1 lodd.

    Mvh
    Cathrine Z.
    cath.zim@hotmail.com

    SvarSlett
  46. Hei!

    Jeg blir med å tar 2 lodd + att jeg legger meg til som følger:)

    Hilsen Siv

    SvarSlett
  47. Eg vil gjerne vere med å feire deg og bloggen din. 1 lodd hadde vore stas:)
    Klem:)

    SvarSlett
  48. Gratulerer med alle besøk :)
    Har veldig lyst på den boka,
    så prøver lykken med 2 lodd :)

    *Klem Inger*

    SvarSlett
  49. Hei hei! jeg tar gjerne 2 lodd:)

    SvarSlett
  50. Jeg rekker pent opp hånden og trekker 1 lodd! Krysser fingrene spent mens jeg venter på trekningen! :)
    Ha en god dag!

    SvarSlett
  51. Hej vännen min! Ursäkta att jag varit så dålig på att titta in, men tiden går bara för snabbt!
    Visst var Scooby fin med sin rosett? :) Nästa tävling är i november i Malmö, ska hårdträna inför den!!

    Klart att jag vill vara med i din tävling! Och STORT grattis till alla besökare och följare!! Jag kniper 2 lotter, så klart - länk ligger i bloggen, det vet du!

    Stor kram och ta hand om dig!
    Nospuss till Papito från Scubbe

    SvarSlett
  52. hei :)
    tar gjerne 1 lodd eg då ;)
    Mvh irmeltve@hotmail.com

    SvarSlett
  53. Heisan.
    Gratulerer, blir med på feiringen og prøver lykken med 1 lodd.

    Jorunn

    SvarSlett
  54. Jippi!
    Får jeg være med på dette, så gøy! Også trekning på selveste bursdagen min da. Kan jo hende det betyr noe, hihi:)

    Må du ha en deilig dag.
    Klem:)

    SvarSlett
  55. Heisann!!Jeg blir også med tar 2 lodd,blir følger også,herlig blogg!!!klem Linda:)

    SvarSlett
  56. Hei!
    Jeg vil være med :) Tar 2 lodd- tusen takk :) Nydelige premier og fin blogg du har :)
    Klem Anette :)

    SvarSlett
  57. Hei, jeg blir med vet du!ღ
    Gratulerer masse med alle herlige besøk, du har en nydelig blogg så det er en fornøyelse og titte innom deg!ღ

    2 lodder tusen takk ;)
    Jeg har også en Giveaway, koselig om du vil bli med :)

    Nyt av helgen & høstdagene ;)
    Klem Anki

    SvarSlett
  58. Heisann :) Blir gjerne med! Kjempefine premier :)
    Tar to lodd jeg :)
    (legger forresten selv ut en give away iløpet av morgendagen - du er hjertelig velkommen) :)
    Klem fra Monica

    SvarSlett
  59. Kul att hitta hit till din fina blogg! Grattis till alla besökare och följare! Jag vill gärna vara med i din tävling! Jag länkar med bild från min blogg för 2 lotter!
    Ha en trevlig helg!
    /Margot

    SvarSlett
  60. Gratulerer med mange velfortjente besøk/følgerar. Eg vil vere med å feire med 2 lodd:)
    Klem:)

    SvarSlett
  61. vakre bilder.:-) jeg er med...tar to lodd jeg.:-)

    fortsatt god helg til deg.:-)

    SvarSlett
  62. Hei!
    Jeg fant bloggen din via denne linken til din Give away og mistet nedten pusten da jeg så headeren din. Så utrolig vakkert du har det!
    Nå forter jeg meg og tar 2 lodd, legger meg definitivt til som følger også, og så skal jeg kose meg i bloggen din en stund.

    Stor klem fra Lykkeliten

    SvarSlett
  63. Hei!

    Eg e med med 2 lodd :)

    Klem

    SvarSlett
  64. GRATULERER med høgt besøkstal♥
    Ikkje rart,for bloggen din er nydeleg og inspirerande!
    2 lodd på meg:)

    Klem frå Astrid♥

    SvarSlett
  65. jeg henger med på her med 2 lodd og syns du har en kjempe flott blogg!

    SvarSlett
  66. Heisann,for en flott premie da....klart jeg vil være med på give- away´en din!Så jeg "tar" et lodd jeg...og krysser fingrer og tær i tillegg så får vi se hvordan det går :)))
    Forresten er du hjertelig velkommen til min egen give-away - det ser ut til at du liker Cath Kidston og da tror jeg du kommer til å like give-away´en min for å si det sånn :)))))

    Tove

    SvarSlett
  67. 1. Hi, I can only speak in English but I used the translator. I shall give this giveaway a try :)

    2. Also blogged about your giveaway here: http://thenewoldthing.blogspot.com/2010/09/giveaway-over-at-lykken-i-livet.html

    thefeistyairhead@gmail.com

    thenewoldthing.blogspot.com

    SvarSlett
  68. Vilken fin utlottning :-)!

    Jag vill ha två lotter och har tipsat om utlottningen i min blogg!

    Må så gott!

    kram från Anette

    SvarSlett
  69. Gratulerer så mye. Jeg vil gjerne være med og tar et lodd.
    Hilsen Hege

    SvarSlett
  70. Gratulerer med mange besøkende!
    Har laget en link hit fra siden min. Så da trekker jeg to lodd :)

    SvarSlett
  71. Hei. Her har jeg ikke vært før, men likte bloggen din kjempegodt. DET nydelige banneret også ;)
    Jeg blir gjerne med på giveaway, og linker til deg :)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  72. Dette var gaver vi likte. Hadde ikke gjort noe å få den førstepremien der:)
    Jeg trekker et lodd takk.
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  73. Hei.
    Jeg er gjerne med i trekningen :-)
    Og takk for butikktipset i forrige innlegg. Det må jeg huske til neste Sverigetur.
    Jane

    SvarSlett
  74. Så mye fint på bloggen her! Inspirerende og koselig :-) Jeg tar gjerne et lodd jeg :)

    SvarSlett
  75. Ikke rart du har mange besøkende, flott blogg!! Jeg tar gjerne full pott jeg!!

    SvarSlett
  76. Hei og velkommen som følger hos meg!
    Jeg var inne her for en dag eller to siden fordi jeg "kom over" din giveaway på en annen blogg. Dermed hadde jeg tenkt å "melde meg på" den, men jeg ble så oppslukt og fascinert av den vakre bloggen din at jeg glemte hele giveaway`n! :) Jeg leste og kikket på bilder - og koste meg verre - og la meg til som følger. Glemte giveaway`n altså. Men da linker jeg nå, så da blir det 2 lodd på meg. :)
    PREMIEN ER JO SÅ FLOTT!

    Ha en flott torsdag og en riktig god helg!
    Håper vi blogges!
    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  77. Kjempe inspirerende blogg du har!!!! Lykke til videre!!! Deltar gjerne i give away hos deg,virkelig flotte premier!!! Klem

    SvarSlett
  78. Kjempefine premier :)
    Tar gjerne 1 lodd :)

    SvarSlett
  79. Hej o Grattis till alla besök o följare!!
    Vilken fin blogg du har!

    Självklart vill jag vara med i utlottningen!! Vilken vinst!!
    Jag tar 2 lotter o länkar hos mig!

    Klem! Iréne

    SvarSlett
  80. Jeg tar gjerne et lodd!
    Mvh Marit

    marithaaverstad@hotmail.com

    SvarSlett
  81. Jag kniper gärna en lott och passar på att tacka för en ljuvlig blogg med massa inspiration <3

    Kram
    Therese - Sockenvägens Söta

    SvarSlett
  82. Jag är gärna med och tar två lotter.

    Har länkat:
    http://care69.blogspot.com/2010/09/1-okt-giveaway-hos-villa-klaraberg.html

    care69(at)live.se

    SvarSlett
  83. Hejsan, ett stort Grattis till så många besökare. Vill gärna vara med och tävla om de fina priserna som du lottar ut.
    Deltar med 1 lott, tack.

    Hösthälsningar Pia
    bakformen@gmail.com

    SvarSlett
  84. Hei 1 lodd på meg,er helt fersk i bloggverden,så jeg må lære meg å sende link...utrolig koselig blogg du har,ha en fin helg klem fra Fruen

    SvarSlett
  85. Hejsan!
    Jag är gärna med och tävlar om något av dessa söta priser.
    Jag har länkat i min blogg för en andra lott :http://gulligamelinasmamma.blogg.se/2010/september/1-okt-giveaway-hos-villa-klaraberg.html

    Så 2 lotter till mig.

    Hoppas på tur.
    Mvh// Anna Vid
    melinasmamma@live.se
    http://gulligamelinasmamma.blogg.se

    SvarSlett
  86. Vill gärna vara med o tävla.. och länkar hos mig =) välkommen dit förresten jag har en liten utlottning också.. ha en härlig helg..MOa

    SvarSlett
  87. Jag är självklart med och tar två lotter! Jag länkar här: http://villduvinna.blogg.se/2010/september/1-okt-giveaway-hos-villa-klaraberg.html och så håller jag tummarna!

    Kramar Mattias (mr22ga@hotmail.com)

    SvarSlett
  88. Klart jeg vil være med, så spennende. Kjempefine premier! 2 lodd på meg:)

    Klem Kaja:)

    SvarSlett
  89. Dette vil jeg ikke gå glipp av!
    2 lodd takk:)

    SvarSlett
  90. Hei! Kjempefin blogg du har! :)
    Har dessverre ikke egen blogg, så blir bare et lodd på meg :)

    SvarSlett
  91. Hei! Første gangen jeg er på besøk hos deg, og så har du konkurranse, så morsomt! Jeg tar selvfølgelig 2 poeng. Nydelige premier! Ha en fin dag! :)

    SvarSlett
  92. Such a lovely blog you have...
    congratulations and thank you for sharing!!!
    mila

    SvarSlett
  93. Åh, vilka underbara vinster du lottar ut, Jag vill gärna vara med och prova lyckan länkar från min blogg och håller tummarna för mig :-)
    Kram Anneli

    SvarSlett
  94. Så roligt att hitta hit till din fina blogg! Vill gärna vara med och tävla om dina fina priser och länkar med bild på min blogg!
    Ha en härlig höstvecka!
    Växthusmadam

    SvarSlett
  95. Hei :)
    Så flotte premier! Jeg tar gjerne to lodd, har linket til giveawayen på bloggen min.
    Hilsen fra Bekka

    SvarSlett
  96. Gratulerer med imponerende besøkstall!!
    Har ingen blogg selv, men vil gjerne være med
    1 lodd til meg. :0)

    mari_gull(ætt)yahoo.no

    SvarSlett
  97. HEJ!
    Grattis!
    Jag vill gärna vara med i din fin tävling! Länkar hit från min blogg! 2 lotter
    Har en bra tisdag!
    Kram Sirpa

    SvarSlett
  98. OI! Den boke skulle jeg gjerne hatt!! Du har en kjempe fin blogg,og gratulerer så mye med så mange besøkede!!

    Anette - anonyme_folks@hotmail.com

    SvarSlett
  99. Så fine premier :) 1 lodd på meg :)

    SvarSlett
  100. Hej och grattis till alla besökare :)
    Jag är gärna med i utlottningen och tar 1 lott.

    Mvh, Carita
    turkost@gmail.com

    SvarSlett
  101. Hei!
    Imponerende besøkstall, gratulerer ♥
    Er følger av bloggen, så skjønner godt at du har mange tilhengere!

    Deler link på facebook, så 2 lodd på meg =)

    Kirsti (granhus@stud.ntnu.no)

    SvarSlett
  102. 1 lodd på meg ;)
    sorgenfri2(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  103. Jag är med!
    Tar en lott (:
    Kram Johanna
    mungipa@hotmail.se

    SvarSlett
  104. Jeg vil gjerne være med og tar 1. lodd:)

    SvarSlett
  105. Hei
    Jeg blir gjerne med på trekningen med 1 lodd :)
    Hilsen Gry H.
    (gryhele1@hotmail.com)

    SvarSlett
  106. Underbar blogg :-) Härlig tävling! JAg länkar genast och tar 2 lotter :-)

    http://franskaliljan.blogspot.com/2010/09/saker-jag-onskar-vinna.html

    Imorgon startar en GREENGATE-tävling hos mig! Du får gärna delta!

    Kram Helena /franska liljan

    SvarSlett
  107. Kjempe fine ting !:D har linket her : http://bixxx.blogg.no/1285583805_cupcake_dental_floss.html

    mjau9261@hotmail.com

    SvarSlett
  108. Huhei, var i siste liten det, kanskje det betyr lykke♥ Kjempe fin blogg, linker, legger meg til som følger oxo når det er en så fin blogg og jammen så ble det jo en hilsen utav dette oxo da ♥

    Høstklem fra Medusa ♥

    SvarSlett
  109. Jeg tar gjerne et lodd! Fine premier :-)

    Camillasnilsen@hotmail.com

    SvarSlett
  110. Hej,
    vilken fin blogg.
    Jag lägger mej som följare...två lotter
    Kanske försent att länka men jag gör det ändå och hoppas på tur;)
    Kram

    SvarSlett
  111. Just idag kunde man inte gå in och bli följare, det står att det blivit något fel,
    jag försöker igen senare ikväll. Dumma internet ;)

    SvarSlett
  112. Himmelriket: give away'en ble dessverre avsluttet 1.oktober og trekning samme dag. Bedre lykke neste gang:)

    http://villaklaraberg.blogspot.com/2010/10/vinnerene-er-trukket-og-de-heldige-er.html

    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  113. Jeg vil gjerne prøve meg på et lodd. :-)

    SvarSlett
  114. Hei jeg er med og takker ja til 1 lodd.

    Hilsen Elisabeth

    SvarSlett