lørdag 2. oktober 2010

My Shabby Streamside Studio...har du ikke vært der før...da bare må du ta en titt her!

Foto:Trevor Tondro
Mange av dere har allerede sett disse bildene før, men selv så jeg de ikke før i forrige uke. Hvem bilder snakker jeg om? Jo, bildene av en sliten gammel jakthytte i Catskills, USA som ble forvandlet til en romantisk drøm av et hus med masse sjarm, lekre detaljer og interiør. Det er Sandy Foster som er like skjønn som huset som står bak dette mesterverket. Hun har en blogg som heter My Shabby Streamside Studio. Huset har fått masse omtale i pressen og vært med på interiørprogram på tv. Jeg har forelsket meg så mye i dette knøttlille huset at jeg legger ut en del bilder her så kan dere som ikke har sett bildene før også få se de. Her snakker vi virkelig Shabby Chic og gjenbruk! Sandy kommer forresten med masse bra tips på bloggen sin! Sandy er superhyggelig dame, da jeg sendte henne en mail for å spørre om jeg fikk lov til å legge ut bildene så kom det et positivt svar i løpet av få timer...ikke bare det...hun skrev en hyggelig hilsen og la seg til som følger...det var kjempegøy!
Slik så jakthytta ut før...
 Foto: Sandy Foster
...og slik ser den ut nå...er det mulig!
Foto:Trevor Tondro
Foto:Trevor Tondro
Omgivelsene ligner de nordiske, kanskje vi må gå på litt leting etter en gammel jakthytte vi kan pimpe opp.
 Foto:Trevor Tondro
Oppunder taket er det en sovealkove, hvem ville ikke sovnet søtt inn her.
 Foto:Trevor Tondro
 Foto:Trevor Tondro
Søte Sandy og lille Miss ZuZu
 Foto: Sandy Foster
Dette speilet og hyllen er vel noe av det nydeligste jeg har sett! 

 Foto: Sandy Foster
Foto: Sandy Foster
Her er huset pyntet til jul...herregud....har dere sett noe så søtt!!! Det ser ut som et lite dukkehus...aldri har en tidligere jakthytte fascinert meg så mye!
Foto: Sandy Foster
Juletreet passer perfekt inn med resten av interiøret.
Foto: Sandy Foster
Sandy: Thanks again for beeing so kind and give me permission to use your pictures on my blog. 

Ta dere tid til å besøke Sandy's blogg, det er bare mye fint der.
 http://myshabbystreamsidestudio.blogspot.com/

Fortsatt god helg!

25 kommentarer:

  1. Morn morn:)
    Ja det er rett og slett baere "sukkrete" som vi sier:)
    Ha en fin fin dag..
    eddaKlememr

    SvarSlett
  2. God morgon !
    Noe så utrolig og så midt der i skogen da !! Utrulig flott ....lenge leve kreativiteten !!
    Ha ei flott helg. Klem.

    SvarSlett
  3. Oj så flott!:-) må inn og se på bloggen hennes:-)

    SvarSlett
  4. Wow, så lekkert, og så vakkert pyntet til jul.
    Dette må jeg se nærmere på...
    Ønsker deg en deilig lørdag:))

    SvarSlett
  5. hei på morran,jeg dåner,
    tror jeg har sett noen bilder før,men at du kommer med bloggen var jo toppers,,
    håper du har det bra vennen,
    koser deg i høsten.
    ønsker deg en herlig helg,
    stor klem fra sylvia

    SvarSlett
  6. Virkelig flotte bilder og takk for at du deler:)

    Ønsker deg ei god helg:)

    SvarSlett
  7. utrolig bra blogg du har!!
    fast følger :D

    kjører forresten i gang en give away på bloggen min :) ta en titt om du ønsker å delta :)

    http://sjarmerendechic.blogspot.com/2010/10/give-away-konkurranse.html

    SvarSlett
  8. Å, så moro å se!! Takk for tipset. Nå skal jeg inn på bloggen hennes. Og så artig at hun ble følger, da! -----Jeg vil også ha en sånn amerikansk følger.....:-o

    SvarSlett
  9. Gud så vakkert:)Må inn å se..Klem Linda:)

    SvarSlett
  10. Wow, så mistepusten-nydelig dette var! Så flott med bøkene helt opp i taket, og snakk om flott pyntet juletre;-)

    Jeg har ikke hørt om denne før, takk for tips!

    Fortsatt gooood helg!

    SvarSlett
  11. Hej vännen.
    Men himmel va vackert!! Inte klokt!! Att det kan vara samma lilla stuga!!! jag är helt mållös!!!
    Där skulle jag INTE mått dåligt av att få bo =))

    Hoppas du mår bra & att du haft en fin helg.
    Varm kram Tina från mörkaste småland =)

    SvarSlett
  12. For en drøm av en *jakthytte* jeg har ikke sett disse bildene før. Jeg skal ta meg en titt inn på bloggen hennes.
    Ha en fin Søndag
    Klem fra Elin

    SvarSlett
  13. O jisses så sött och vackert.. nu blir det brått in till skogen för alla att hitta sin egen lilla jaktstuga att "Pimpa upp", vill ju HA.. tack för titten.. kram o ha en skön söndag, här är det inneväder för det regnar så smått.. MOa

    SvarSlett
  14. Men gud vad fina bilder! Så härlig lite stuga!
    Hoppas du har haft en fin helg och jag vill önska dig en skön söndag!
    Kram Sirpa

    SvarSlett
  15. Så herlig! En virkelig drøm av eu jakthytte - du har rett i det :-) Tror ikke jeg har hatt vansker med å feire jul der nei :-D Må absolutt sjekke ut den bloggen - takk for tipset :-)

    Ha en fin søndag og klem fra Siv

    SvarSlett
  16. Fantastiske bilder av et herlig sted...takk for inspirasjon.
    God uke til deg.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  17. Tack snälla fina för din gåva!! Du får jätte gärna länka till min insamling om du vill!!!
    Önskar dig en underbar dag<3
    Varm kram & tack från hjärtat
    Tina

    SvarSlett
  18. For en nydelig blogg du har.
    Følger deg gjerne videre!

    Nina

    SvarSlett
  19. Noe så utrolig fantastisk flott!! Jeg er helt fortapt, og hadde gladelig gitt avkall på x-antall kvadratmeter, om jeg kunne flytte inn der...;o) Tenk å kunne få så mye ut av så lite, og gjøre det sååååå flott!

    Da er vi igang med ny uke - hi, hi - håper den blir lang og god!! Ellers har helgen på fjellet har vært kjempefin, og det ble tid for både innekos og fjelltur - deilig!!!

    Ønsker deg en flott uke!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  20. nei det er jammen ikke godt å si 100% om grått skinn avgir farge på hvit sofa..:) jeg har grått skinnfell fra ikea på min hvite sjeselong og den avgir ikke farge, som feks. jeansen gjør.:-.) vet ikke hva andre har av erfaring med det ?

    SvarSlett
  21. Hej vännen min!
    Herregud vilka vackra bilder!!! Hur underbart som helst! Japp, det blir till att leta efter en liten stuga att piffa till. Fast om du kollar efter en liten jaktstuga så kan jag kolla efter en badhytt, så kan vi låna varandras, billiga semestrar! :)

    Bara en snabbtitt, sonen ska ha barnkalas imorgon så jag måste väl sätta fart här...

    Stora kramar och ha en helt fantastisk helg!

    SvarSlett
  22. OH MY GOD! Her er det vel ikke mer å si...
    Skal nok følge den bloggen ja.... SÅ søtt!!
    god helg!
    Klem

    SvarSlett
  23. Oj vad du lägger ner dig på bloggen,, jättefint!
    Ha en riktigt trevlig helg!

    SvarSlett
  24. Heisan..
    Dette må jo være noe av det søteste jeg noen gang har sett.
    Fantastiske flotte detaljer og interiør..
    Takk for titten ;)
    Ha en fin dag.
    Klemmer fra Mona

    SvarSlett