fredag 28. januar 2011

Damebesøk

Vi har hatt besøk av en veninne og hennes 2 hunder i 2 uker. Det var søsteren til min hund og hennes datter. Hundene har lekt og kost seg masse sammen. Begge damene hadde løpetid, men siden kronjuvelene til Papito dessverre måtte fjernes av medisinske årsaker så ble ikke dette noe problem. Det har sine fordeler med kastrerte hannhunder også:) Bildet over viser Papito og niesen Diva. Rasen heter Rhodesian Ridgeback om noen lurer på det:)
Diva, 3 år
Gadi, blir 7 år 1 februar
Det ble masse lek med en vott!
Papito fyller også 7 år 1 februar, kan nesten ikke tro hvor fort årene har gått.
 Gadi i farta.
Hvor det finnes noe spiselig, der er Diva! Hun stiller i en klasse for seg selv når det gjelder å stjele mat. Hun er selvforsynt om hun får sjansen....hun ser så uskyldig ut på bildet...men det er bare på bildet..hehe...

Nå nærmer det seg ukeslutt igjen, i morgen er det fredag og en ny helg venter oss. De siste dagene har det vært iskaldt her i Värmland 15-17 minusgrader, men de siste 2 dagene har det vært strålende sol. Det er meldt mye mildere om få dager og mye sol er i vente om langtidsvarselet stemmer.

Vet dere hva jeg har fått lyst på? Tro det eller ei..et gjøkur! Jeg ser for meg at det kan bli ganske tøft å ha ett på veggen...som bare henger der i stillhet..jeg er ikke helt klar for å høre gjøken akkurat...og så må gjøkuret bli hvitt..hihi...

Jeg ønsker dere alle en flott helg og håper dere får noen avslappende dager. Kos dere!!

8 kommentarer:

  1. Hei:)
    Så nydelige hunder.. ♥
    Veeldig facinerende disse bildene du viste lenger ned om ulven dere støtte på altså, jeg tror jeg hadde blitt livredd jeg, men så gøy at du fikk tatt bilder av sporene osv :) Det er veldig flotte dyr syns jeg, virkelig nydelige.
    Men, synd de dreper så mange dyr for bødene rundt om.

    Måtte le litt av den google oversetteren her også, hehe.. jeg sjekker også det noen ganger å det blir helt på bær tur !

    Kommer gjerne igjen til denne bloggen,
    Veldig koselig.

    God Helg - Klem Jatte♥♥

    SvarSlett
  2. Fantastisk flotte hunder!!Hva slags rase er det??

    SvarSlett
  3. Ååå så skjønne de er!!! Herlige bilder ;0)
    Jeg ønsker meg faktisk også et gjøkur, hvitt og uten gjøk.. Eller kanskje det er litt moro med en gjøk som varsler om tiden, hvis den gjør det på en "pen" måte he-he ;0) Ønsker deg en herlig fredag! Klem fra meg

    SvarSlett
  4. HERLIGE BILDER AV VAKRE HUNDER OG HUNDER I LEK!!!

    Ha en flott helg, Jorunn!!!

    Klem fra
    Marianne

    SvarSlett
  5. Hei på deg!
    Så skjønne hunder da - kan tenke meg de, som deg og din venninne, hadde det veldig gøy sammen :o)

    Takk for koselig besøk og gode ord Jorunn - sender deg en e-post ang risposen ;o)

    Så er nok en arbeidsuke snart over da - har vært en litt 'stri' uke, så det skal bli deilig!!!

    Da må gode du ha en riktig god helg - kooos deg masse!!!

    Stor klem fra Hildegunn ♥

    SvarSlett
  6. Herlige hunder!
    Her på Hilltop House er vi i tenkeboksen når det gjelder kjøp av hund. Har veldig lyst på, men har fremdeles ikke bestemt oss for rase.
    ha en flott helg!

    SvarSlett
  7. Hej Jorunn

    Tusen takk for at vi fikk komme å bo hos deg♥ Å være uten vann så lenge som vi har vært(fra nyttårsaften)tærer på. Vi reiste, møkkete og triste til sins:( Hos deg møtte vi hjertevarme i kjent Jorunn-stil og VANN (kalt, lunket og varmt!!) Det å dusje var en luksus og lykkelige kunne vi tilbringe tiden sammen med glade hunder, ute og inne, og mys og kos på oss tobenter. Høy mysfaktor er du en mester på og jeg er mer takknemelig en du kan tro:) Det er godt å føle seg velkommen og ha en så god bestevenn som deg, er ikke alle forunt♥

    Stooor klem fra Berit, Gadi og Diva♥♥♥

    SvarSlett
  8. Så fin header du har laget deg!

    Nydelige bilder av kjempefine hunder! Artig å se hunder som koser seg i lek!

    Så stilige loppefunn du viser i forrige innlegg!

    Ønsker deg en god helg!

    Klem fra Bente

    SvarSlett