lørdag 27. oktober 2012

Pulsvanter og ønske om god helg!

Vi har et par ekorn som driver og krangler seg i mellom hvem som eier diverse trær i hagen...de er ordentlig søte og morsomme å se på. Det er masse fulgler her også, jeg legger ut mat de til gjennom hele vinteren. Idag kom dompappen også, favoritten min!
For noen dager siden kom pulsvarmere jeg hadde bestilt av søte og meget kreative Alven. Jeg er kjempefornøyd, de er utrolig fine!! De er laget av ull, blonder og lammeull...veldig gode og varme å ha på seg!! Tusen takk til deg, Alven!!!

Idag skal det siste løvet rakes opp ute i hagen...her er det meldt snø om kort tid så da er det greit å få ryddet ute. Ellers er det en del koselig å se på tv ikveld, gleder jeg meg til å se på "Skal vi danse" og "Cover Me":-)

Jeg ønsker alle som titter innom en kjempefin helg! 

7 kommentarer:

  1. Hei,
    Nydelige pulsvarmere, Alven er så flink, en kreativ og hjertegod dame ,
    Koselig med ekorn rundt huset,
    Husker vi hadde det som barn, men ikke nå,.
    Ønsker eg en fin helg,
    Klem fra
    Sylvia

    SvarSlett
  2. Så herlig med ekorn som krangler om trærne!
    Dere har fantastisk underholdning rett utenfor studvinduene dere, altså ;)
    Moro! :-) dompapen er min favoritt også- en skikkelig julefugl :-)

    Ja, Manuela tryller frem den ene vakre kaken etter den andre- hun er så flink!!
    Gleder meg veldig :-))

    Ha en fin lørdag! Klemmer

    SvarSlett
  3. Å så gøy med ekorn i trærne, de er nydelige!
    Og nydelige, det er jammen de pulsvarmerne også :)

    så gøy å ha noen så fine! God lørdagskveld :)

    SvarSlett
  4. HALLO SØTE JORUNN !
    SÅ HERLIGE PULSVARMERE!
    EKKORN DÅNE DEI ER SÅÅÅ SØTE:))
    FINE BILDER!
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  5. Å for noen flotte pulsvarmere.
    Ha ein fin søndag.

    SvarSlett
  6. Så herlig med ekorn i hagen,det har
    vi i sommerhuset (og flaggermus) men
    de er ikke fullt så koselige. ;)
    Pulsvarmerne Alven lager er superlekre,
    hun er kreativ og flink. Fikk du bildene
    jeg sendte i går kveld? Strevde litt med
    å få lastet opp så kanskje de ikke ble sendt?
    Ha en fin dag Jorun.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  7. Hei :-)

    Søtt med ekorn i hagen da :-) Og takk for "skryten" :-) Suger den til meg :-) Litt sånn "puff" lufta gikk ut av ballongen disse dagene :-) Og da gleder det meg ekstra masse med slike gode ord :-) varmer :-)

    Stor klem :-)

    SvarSlett