lørdag 20. oktober 2012

Vinnere av Give Away

Tusen takk til alle som meldte dere på og for alle hyggelige ord
Nå er det dessverre sånn at det er kun 5 stykker som kan vinne noe, det ble tilsammen 133 lodd og jeg brukte Random Org til å trekke ut de 5 heldige.

1. premie


2.premie


3. premie


4. premie
  Caroline (vitabergenserik@hotmail.com)


5. premie

Gratulerer så mye!!!! Vinnere kan sende navn og adresse til e-post
villaklaraberg@gmail.com
Jeg sender ut premiene så snart jeg hører fra dere.

Ønsker alle som titter innom en GOD HELG!! 

6 kommentarer:

  1. Vant jeg virkelig?!!! Så gøy og så akkurat det jeg aller helst ønsket, så HELDIG jeg var =) Tusen tusen takk søte deg. Mailer deg straks.

    SvarSlett
  2. Hurra!!! Nå var jeg jammen heldig! (Har sendt deg mail) Tusen hjertelig takk! :)
    God helg! Hilsen Frieblonder

    SvarSlett
  3. Nå var jeg vel heldig!!!
    Tusen takk og fortsatt god helg!
    Klem, Anne :-)

    SvarSlett
  4. Tack snälla du!
    Mejl kommer strax.
    Kram Caroline

    SvarSlett
  5. Gratulerer til alle vinnerne! :)

    Nydelig bord du viser i innlegget over. Det gjør seg såvisst i hvitt :)

    SvarSlett
  6. Gratulere til heldige vinnere..
    God helg - Mari Johanne

    SvarSlett