tirsdag 11. juni 2013

Fra ubrukt kjellerrom til treningsrom





Vi har en råkjeller som består av et stort rom, 2 boder, vaskerom og stor gang. Her nede er det ikke gjort noe foreløpig. For å kunne bruke det største rommet til noe positivt ble veggene malt og vi la på et teppe som hadde vært brukt i stuen da vi flyttet hit. Deretter så var det å surfe på finn.no og kjøpe brukt treningsutstyr. Tunge ting som spinningsykkel og tredemølle ble fritt tilkjørt, båret ned i kjelleren og klargjort av selger....utrolig deilig! Du kan gjøre veldig bra kjøp på finn, veldig mange blir fort lei av å ha treningsutstyr på soverommet eller i stuen og selger unna billig.....men bruk litt tid fordi det kan være store prisforskjeller.

 
  Slik så kjellerrommet ut før.

Nå har vi ingen unnskyldninger lengre for ikke å trene..hehe...ikke lenge etter at rommet var ferdig så klarte jeg å tråkke over med en fot som hadde dovnet bort etter at jeg satt lenge foran pc'en og skulle reise meg. Jeg hadde veldig flaks som ikke skadet meg ordentlig, men foten er enda ikke så bra at jeg kan sykle eller bruke tredemølle...men det går saktre med sikkert fremover:)

Ønsker alle en flott uke!

10 kommentarer:

  1. Så stilig det ble, smart. Jeg er ikke flink å trene, men flink til å tenke på det. Jeg tar litt armhevinger og sitt-ups, ikke nok. Ha en fin dag, håper dere også har sol.

    SvarSlett
  2. Se der ja, så fint treningsrom.
    God bedring videre med beinet ditt:)
    Ønsker deg en flott tirsdag.
    Klem Elise

    SvarSlett
  3. For en forskjell!! Det er ikke så mye som skal til bestandig :-) Ja, nå er det ingen unnskyldning for ikke å trene ;-) Håper foten raskt blir bra :-D

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  4. Wow,nå er det bare å sette i gang, ser jeg. Kjempeflott.

    Klem

    SvarSlett
  5. Så stilig med eget treningsrom!! :D

    Nå blir dere sikkert kjempespreke ;)

    Klem

    SvarSlett
  6. Bare SÅ flott Jorunn. MÅ få prøve det en dag, klem fra oss i skogen <3

    SvarSlett
  7. Åhhhhh, tenk å ha et slikt rom tilgjengelig i hjemmet da!! Selv jeg skulle nok ha klart å få gjort min daglige trim a :)
    Ønsker deg en riktig god helg Jorunn - kooose deg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  8. Hei, Jorunn. JA, dere er flinke, noen snakker om det, planlegger og utfører. Enkelte andre har rom, har tid, har planer, men skjer det noe.... nei :) Tja, kanskje til høsten... Da er det greit å trekke innomhus for å trimme litt.

    Ha en strålende sommer i Blaker.

    Klem fra Solbakken

    SvarSlett
  9. I have found that this site is very informative, interesting and very well written. keep up the nice high quality writing. Brukt treningsutstyr

    SvarSlett