søndag 17. august 2014

Gammel kontorstol





Denne gamle kontorstolen fikk jeg kjøpt for 400 kroner på finn.no igår og er superfornøyd! Stolen er veldig god å sitte i, selv uten pute! Treverket har varme fine sjatteringer og blir nok en fin kontrast mot det hvite. Det blir vel til å ha en skinnfell i den når høsten kommer, tenker jeg. Den skal stå i hobby/soverommet som nå er ferdigmalt. Så snart jeg er ferdig med å innrede rommet så skal jeg legge ut bilder.

Ønsker alle som titter innom en fin søndagskveld!

Klem fra Jorunn

16 kommentarer:

  1. Grattis, vilket fynd. Den är helt underbar, vill också ha en sån.
    Önskar dig en mysig kväll!
    Kram Agnetha

    SvarSlett
  2. Å dåne klask i gulvet
    så heldig
    jeg har alltid
    vert på leit etter en sånn
    den blir knallfin hos deg
    søte Jorunn
    fin kveld til deg også
    lem Eli:)

    SvarSlett
  3. der stuhl ist cooooool!!!!! ein tolles altes teil!!! alles liebe von angie

    SvarSlett
  4. Your new chair looks perfect in your room. I think you made the right choice leaving the original fabric on the cushions. The room is beautiful from every angle!
    cherner-chair-designed

    SvarSlett
  5. Hei Jorunnmor.
    Wow den var skikkelig tøff,gleder meg til å se rommet. :)
    Kjempekoselig sted din far har i Sverige og den grønne
    døra var flott, nydelige bilder.
    Ha en fin kveld.
    God klem.

    SvarSlett
  6. Där har du gjort ett riktigt fynd, grattis
    till det. Såna stolar är inte ofta man ser,
    kommer och bli extra fin med ett fårskinn i.
    Kramar/AM

    SvarSlett
  7. SÅ flott en skatt Jorunn, gratulerer :)

    SvarSlett
  8. Digg kontorstol. Fint med noe skikkelig å sitte på.
    Denne holder nok lenger enn de nymoderne vil jeg tro.
    Mye finere også.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  9. Oj, for en herlig og sjarmerende stol! Den var kjempefin! Skjønner godt at du er fornøyd ;-)

    Det skal bli spennende å se hobby/soverommet når det er ferdig ;-)

    Ha en finfin uke!

    SvarSlett
  10. Flott stol og nydelige bilder fra Värmland. Fortsatt fin sommer til dere.

    SvarSlett
  11. For en fin kontorstol! Gratulerer med et kupp :)

    SvarSlett
  12. Den var helt nydelig Jorunn! For et funn! Gleder meg til å se rommet ferdig! :))

    SvarSlett
  13. For et flott eksemplar av en kontorstol :) På finn kan man få tak i mye fint! Selv har vi solgt mye der i det siste. Deilig å få ryddet litt når man flytter. Håper du får en fin kveld, Jorunn!

    Smil fra Lite hi

    SvarSlett
  14. For en for-seg-gjort og nydelig stol, hadde jeg fått en slik i hus, tror jeg at den skulle ha fått bodd hos meg leeenge.
    :-) Merete-smil :-)

    SvarSlett
  15. Så fint å høre at dere venter på en ny liten RR. Det er fantastiske hunder, de bare er så gode og kloke. Vi reiser så lite bort og de gangene jeg reiser bort, så lengter jeg hjem. Huset her ville vært nitrist uten dyrene. Og jeg ville blitt lat. Gleder meg til å se bilder, det blir full fart i heimen fremover, hi, hi. God helg til dere.

    SvarSlett
  16. ooohhh... den stolen var helt rå!!! Ble missunerlig jeg nå ;)

    SvarSlett