lørdag 30. august 2014

Nytt familiemedlem kommer snart♥


Dere som følger bloggen min vet jo at vi mistet vår kjære hund for nærmere 10 uker siden og at det har vært en vanskelig tid. Tanken var at vi ikke skulle ha hund igjen, men for en liten stund siden skjønte vi at det gikk dårlig å være uten. Vi har hatt 2 hannhunder av rasen Rhodesian Ridgeback og det kunne ikke bli noen annen denne gangen heller. Jeg har en god veninne som har valpekull nå så da passet det utrolig bra å finne en hos henne. Jeg har vært på valpebesøk i noen uker nå og igår så valgte vi ut en hannhund som vil passe oss. Det er han vakre på bildet over her, han har akkurat slikket på litt kremost...hihihi...Er han ikke skjønn!Han er nesten 6 uker gammel.
!! Det skulle taes bilder av valpene på et bord og da må de lures med enten leverpostei eller kremost for å stå stille lenge nok til at man rekker å få tatt bilder. Pinto som valpen vår skal hete kommer på overnattigsbesøk neste helg, fra lørdag til søndag. Da rekker han å bli bedre kjent med oss uken før han flytter hit for godt. 


Det har vært noen fine dager nå hvor det har vært såpass varmt at valpekullet til min veninne kan være mye ute. Her har de akkurat spist og er klare for en liten powernap.



Ikke mange valper har en snill onkel som elsker å leke og kose, men det har disse her. Onkel Arrac er sammen med de så mye han kan, han er en supersnill onkel! De fleste hannhunder styrer unna brysomme valper så godt de kan..de er jo litt uberegnelige og har sylskarpe tenner..hehe..


På vei hjem igår var jeg innom en dyrebutikk og kjøpte noen leker. For som den afrikanske løvehunden Pinto er så måtte det jo bli med hjem et par lekne løver:) 



Gjett om vi gleder oss til neste lørdag, da kommer nemlig Pinto hjem til oss på et lite dagsbesøk, uken før han flytter hit!!

GOD HELG!
Klem fra Jorunn

21 kommentarer:

  1. Åhhh jeg blir helt varm av å se på bildene, han er nyyydelig. Lykke til og god helg.

    SvarSlett
  2. Sååå skjønn en liten tass! :) Skjønner godt at du gleder deg til å få han hjem! :) Gratulerer så mye! :))

    SvarSlett
  3. Så hyggelig da Jorunn, gleder meg på deres vegne :) Må du ha en strålende helg,klem Vibeke

    SvarSlett
  4. Åååååe det var koselig å høre!!!
    FOR en skjønning!!!!!!
    Skjønner godt at det GLEDES!
    Åååå så herlig det kommer til å bli!
    God helg snille gode Jorunn !

    Klem på klem;)
    Camilla .

    SvarSlett
  5. Sånn en fin liten sjarmør dere skal få i hus. Det kommer til å bli koselig, og selvsagt litt jobb.
    Men valper er jo bare herlige da. Jeg visste det måtte bli sånn...
    God helg til deg og gleder meg på dine vegne.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  6. Åh så roligt (kul) att ni bestämt er för och
    ha hund igen, jag saknar det jättemycket och
    inte ha hund när man blivit van. Han är så söt,
    det är en fin ras ni valt. Ser fram emot och få se
    mer av lilla valpen. Förstår att du väntar på och
    hämta honom.
    Kramar/AM

    SvarSlett
  7. Herlighet for en skjønn liten valp!!!! Håper jeg kan treffe han etterhvert :)

    SvarSlett
  8. Å Jorunn....jeg blir nesten misunnelig!!!Synes det er noe helt eget med ventetiden.Dagene går for sakte og kroppen nesten bobler over av forventninger og dagen da hunden skal hentes kan ikke komme fort nok!!!En deilig følelse!Så kjekt dette var,gleder meg veldig,veldig,veldig på deres vegne!!!Og gleder meg veldig til å høre mer om dn unge herremennene etterhvert!så skjønn han var!!Dån!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  9. Såå søt! :) Forstår at du gleder deg! Lykke til!!

    SvarSlett
  10. Så søøøt den er, Jorunn. Skjønner godt det er glede i heimen.
    Du, de lampene i gangen var virkelig kjempefine.

    Klem fra her

    SvarSlett
  11. Owwwww what a sweetie......love from me.....xxx....!

    SvarSlett
  12. Hei Jorunnmor.
    Åååå såå nyydelig. <3
    Gratulerer så mye.
    Masse klemmer.

    SvarSlett
  13. o! at vakreste tingen!
    Se, hvis jeg får hendene mine på denne valpen jeg kysse ham også! Grip! og ikke av igjen!
    at nydelige valper som leker med moren! Jeg telte 10 unger, og at? store hunder har 10-12 valper ah ... alle vakre!
    stort kyss kjære venn!
    pri

    SvarSlett
  14. Hahahaha, visste jeg det ikke <3 Så utrolig morsomt! GRATULERER til dere og til Pinto - dere er heldige alle sammen, som får hverandre.

    SvarSlett
  15. Nydelig!!! Håper på flere bilder av han på bloggen etterhvert :-)
    Ja de hundene, de vet virkelig å ta godt tak i hjerterøttene våre fra første øyeblikk :-)

    SvarSlett
  16. Skjønner at du gleder deg - de var jo bare så skjønne!
    Savner katten enda, selv om det er over ett år siden hun døde. Men vi holder oss harde enn så lenge på at
    vi ikke skal ha nytt kjæledyr. Gleder meg til å se flere bilder av den nye søtnosen hos deg :-)

    SvarSlett
  17. Fantastic!!!! I'm an absolutely dog lover - they are so cute! Congratulations to the proud mum!!!
    Have fun
    Elisabeth

    SvarSlett
  18. Så søøøøøt :). Gratulere så mye med den lille :).

    SvarSlett
  19. Det blir nok hyggelig å få en hund igjen! Nydelig han er :)

    SvarSlett
  20. Så nydelig han er :-)
    Dere får nok mye glede og morsomme dager sammen :-)

    SvarSlett
  21. Trevlig helg till dig också, och det
    blir det garanterat. Nu är det snart lördag
    och vovven kommer.
    Kramar/AM

    SvarSlett