fredag 21. november 2014

Flott Giveaway! Vinn et gavekort fra Design Belysning på 1000 kroner.




















I samarbeid med Design Belysning har jeg gleden av å arrangere en Giveaway hvor en av dere som melder dere på vil være så heldig å vinne et gavekort på 1000 kroner.

Design Belysning + jul = SANT stod det i headingen på mailen jeg fikk fra de og etter å ha sett det fantastiske utvalget, så er det jammen sant også! Bildene over viser bare noe av utvalget, jeg hadde problemer med å begrense meg når jeg skulle legge ut bilder.


KONKURANSEREGLER


3 lodd for å skrive en kommentar
3 lodd for å bli følger på bloggen her.
10 lodd for å like Design Belysning på Facebook. Klikk her.
10 lodd for å dele konkurransen på egen blogg, Facebook eller Instagram.


 NB! Husk å skrive hvor mange lodd du tar!

Har du ikke har egen blogg og er anonym må du legge igjen navn og e-post i kommentarfeltet så jeg kan komme i kontakt med deg om du skulle være den heldige.

Trekning 1 desember! 


Design Belysning leverer også mange fine lamper fra House DoctorHerstalBloomingvilleKartell og Northern Lighting. Finn gjerne gode tips på Lystips

38 kommentarer:

  1. Så spennende!
    Jeg vil gjerne ha 6 lodd. ( Er følger og kommenterer )

    SvarSlett
  2. Jeg vil gjerne ha 6 lodd. Koselige bilder med lys😄

    SvarSlett
  3. Kunne trenge litt koselig lys nå i vintermørket.
    Prøver med 6 lodd,
    Ha ei fin førjultid.
    God helg! Klem

    SvarSlett
  4. Her var det mye fint! :) Blir gjerne med og prøver lykken...
    Deltar med 16 lodd. (Kommentar, følger og deler på venstresiden i min blogg.)
    Ha en god uke! :)

    SvarSlett
  5. Hei
    Prøver lykken med 26 lodd, delt på Facebook :-)
    line.strandli@gmail.com
    God helg!

    SvarSlett
  6. Nydelige julelys-bilder! Jeg vil gjerne delta med 6 lodd.
    annemarigabrielsen@gmail.com

    SvarSlett
  7. jeg er med på 16 lodder;)
    coubak@yahoo.dk

    SvarSlett
  8. Vilken fantastisk utlottning, hela inlägget
    lyser av vacker julbelysning.
    Önskar dig en bra helg
    Kramar/AM

    SvarSlett
  9. WoW, så flott og morro :D Det blir 16 på meg Jorunn. Ha en fin helg, klem <3

    SvarSlett
  10. Har likt på Facebook, 10 lodd og en kommentar her, 3 lodd. Tilsammen 13 lodd. Super

    SvarSlett
  11. Vil gjerne være med å prøve lykken her.
    Liker din facebook, Delt og kommentert.
    Trekker 23 lykkelodd :)

    Mvh Anita
    kvalheimsjenta@gmail.com

    SvarSlett
  12. SÅ mye fint !!!
    Jeg vil gjerne delta .
    Kommentar , følger og linket på min blogg ...det skulle vel bli 16 lykkelodd
    Klem Anne

    SvarSlett
  13. For en fin blogg og en super giveaaway :)
    Jeg har delt på FB, følger Design Belysning fra før og kommenterer her, da blir det vel 23 Lodd?
    Ha en fortsatt fin november!
    mvh Elizabet
    embla50@yahoo.no

    SvarSlett
  14. Liker og kommenterer, 13 lodd :-)
    God søndag! Hilsen Gro Sofie
    gro.bertelsen@gmail.com

    SvarSlett
  15. Så flott!
    Da blir det 16 lodd på meg, kommentar, følger og likt på Facebook.
    Ha en fin søndag.
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  16. Hei Hei :)
    Jeg vil gjerne prøve lykken, kanskje den er her nå som vi snart er i advents mnd igjen :)
    Sier igjen for tiden den flyr i fra meg, føler nettopp julen var her. :)
    Men i alle fall prøver lykken med full pott 26 lodd :)
    Jeg følger bloggen din, deler på Facebook, kommenterer og følger allerede Design belysning AS:)

    Så krysser fingrene, ønsker deg en kjempe fin førjulstid videre.
    Hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Hei! Jeg oppdaget bloggen din via en annen. Så mye fint du viser, her kommer jeg gjerne tilbake:-) Jeg deltar også i trekningen, kommentar og ny følger det blir 6 lodd som jeg håper bringer lykken min vei for jeg elsker å pynte med lys både ute og inne! Ha en fin søndagskveld!
    Hilsen fra Berit

    SvarSlett
  18. Så gøy med give away,blir gjerne med i trekningen jeg;)
    Mye fin belysning her,å det trengs så absolutti denne mørketiden.
    Klem Caroline

    SvarSlett
  19. Gurimalla, så fin premie. Selvsagt melder jeg meg på med seks lodd på denne konkuransen.
    Er følger og kommenterer. Her var det masse fint.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  20. Hei! Jeg trekker 23 lodd for kommentar, følge DB på FB og dele på bloggen min. :)

    SvarSlett
  21. Lysslyngen med kakeformene fikk hjertet mitt til å banke ekstra varmt. 16 lodd!

    SvarSlett
  22. Heisann Jorunn - så utrolig flott give-away du har da,klart jeg vil være med!kunne trengt både ny julebelysning og diverse annet også,og her var utvalget upåklagelig ser jeg!!!! Så der for er det bare å kjøre på - prøver lykken på alle punkter og deltar med 26 lodd!!!(Grådige Sunnmøringer altså!! ;)
    Om ikke mange dagene kommer det ny give-away hos meg,håper den passer bedre hos deg enn koppestativet,så kanskje du vil bli med?Du får titte innom ut i uken ;)
    Toveklem .)

    SvarSlett
  23. Hei! For en fantastisk giveaway! Jeg prøver lykken og tar 16 lodd. Kommenterer, følger på Face og har skrevet om giveawayen din på min egen blogg! Krysser fingre og tær!

    SvarSlett
  24. Flott giveaway ! Jeg deltar med 13 lodd ( kommentar + liker på Facebook) Forresten veldig fin blogg :-) - Ella- ellamy@online.no

    SvarSlett
  25. Så mange flotte lamper og belysningsideer! Jeg har veldig lyst til å delta i denne trekningen og kaster meg inn med 13 lodd (kommentar og Facebook). Har blogg, men den ligger dessverre veldig "død"... Gina, ginalisbeth@hotmail.com

    SvarSlett
  26. For en flott give away, her var det mye fint å velge mellom! tar 3 lodd for kommentar! :))

    SvarSlett
  27. For en fantastisk fin give away! :D Jeg slenger meg med og håper på det beste! Ser allerede mye jeg kunne tenkt meg! Full pott her, 26 lodd! Krysser fingrene...!

    Smil fra Lite hi

    SvarSlett
  28. For en flott give away!! Jeg er med og tar 16 lodd. Skal gå inn på nettsidene til Designbelysning og drømmmmmme :)
    Siri Amanda
    sam.solva@hotmail.com

    SvarSlett
  29. Så fin konkurranse Jorun! :-)

    Jeg blir veldig gjerne med! Tar 16 lodd, kommentar, følger og liker på Facebook.

    Bli også gjerne med i giveawayene mine. Jeg gir bort:
    Te pakke fra Fabel te - verdi 1.246,-
    Gavekort til Fabelaktig interiør - verdi 1.000,-
    Stor pakke med Chai te - verdi 995,-

    Bloggklem Franciska :-)

    Se mer her:
    http://franciskasvakreverden.blogspot.no/2014/11/vinn-stor-flott-te-pakke-fra-fabel-te.html

    SvarSlett
  30. 26 lotter tack :)

    3 kommenterar
    3 följer
    10 delat - https://www.facebook.com/kylielarsson/posts/10152493509152321
    10 följer på FB

    Tack :) kylielarsson@gmail.com

    SvarSlett
  31. SÅ masse fine julelys da!
    Jeg hiver meg med på give awayen helt i siste liten jeg, og trekker full pott - hele 26 lykkelodd!
    Har delt i sidebaren på bloggen min =)

    Da gjenstår det bare å krysse fingrene for litt vinnerlykke - jeg trenger lampe både i trappen og over spisebordet!
    Ønsker deg en koselig adventstid :)
    Klem fra Christine
    (som nå skal titte litt på bloggen din)

    SvarSlett
  32. Herlig!
    De har mye lekkert:)
    Jeg blir gjerne med...

    Trekker 16 lykkelodd (kommentar, følger og liker de på facebook)

    Ha en fin fin kveld, og en herlig 1 desember:)

    SvarSlett
  33. Takk for koselige ord hos meg,
    Ja prøver meg igjen ,tar det litt rolig i starten så får vi se.
    Ønsker deg en riktig fin uke start,

    Forresten 16 lodd på meg.

    Klem fra Sylvia

    SvarSlett
  34. Jeg prøver gjerne lykken :) elisabethbergstol@hotmail.com

    SvarSlett
  35. Önskar dig en fin december vecka
    Kramar/AM

    SvarSlett
  36. 13 lodd på meg :-)

    God Jul ♡

    mvh
    Kari Pedersen
    pedersen.kari.8@gmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Beklager, Kari...konkurransen ble avsluttet 1 desember.

      Slett