fredag 25. september 2015

Litt interiør og fantastiske Ernst Kirchsteiger




Noen stemningsbilder fra stuen idag. På tur igår så plukket jeg med dunkjevler som er en sivplante, de er veldig dekorative og kan stå i flere år. Har mange grønne planter som er dekorative i seg selv, jeg har ikke mange pyntegjenstander fremme....liker heller å bruke blomster, planter og lysfat. Min gamle St.Anne statue har jeg beholdt, alle de andre har jeg solgt til en som virkelig vet å sette pris på de. Han i sofae'n er vel kjent for de fleste av dere, pelsskinn er tatt frem igjen og han liker godt å kose seg på de. Jeg har ikke kjøpt noe nytt på lang tid, eneste er 2 lysbeholdere i metall som er gjennomhullet...de gir et veldig koselig lys.

Svenske Ernst Kirchsteiger er sikkert en de fleste har et godt forhold til, jeg har sett alle hans programmer og favoritten er "sommer med Ernst". Han reiser rundt og pusser opp gamle torp og andre gamle bygninger. Episoden hvor han pusser opp et gammelt og forfallent orangeri har satt seg fast på netthinnen for alltid! Jeg elsker alt den mannen gjør, han er noe helt for seg selv! Her kommer noen bilder før og etter som jeg har tatt fra tv skjermen så de av dere som ikke har sett dette før kan se den enorme forskjellen før og etter.









 Elsker fargevalgene og gjenbruk av vakre møbler og annet inventar!!

ØNSKER ALLE SOM TITTER INNOM EN FLOTT HELG!
Klem fra Jorunn

3 kommentarer:

  1. Ja dåne klask i gulvet<3
    for ein mann:)
    herlige bilder fra di koselige heim
    her også
    søte Jorunn
    ønsker deg ei fin helg
    klem Eli:)

    SvarSlett
  2. Du er flink til å forandre stil. Bra du har Pinto. Da er det noe som er som før. Klem fra din kusine💜

    SvarSlett
  3. Herlighet så nyyydelig. Dette programmet har jeg gått glipp av.
    Ha ei flott helg
    Klem

    SvarSlett