tirsdag 17. januar 2017

Makeover stue

Aller først: Godt nytt år til deg som titter innom! Vi startet det nye året med å male stuen, det var på tide å freshe opp fargene litt. Tak, lister og vinduer er malt med fargen Chi, veggene er malt med fargen Refleksjon (Lady Balance). Refleksjon er en varm gråaktig hvitfarge som passer perfekt til de fargene vi har i interiøret. Kan ikke huske jeg har vært så fornøyd med en farge før. Anbefales!!

 Ikke mye nytt interiør her i heimen, nyeste er dette pledder med frynser fra Ellos.

Vi har lysslynger i vinduskarmene i stuen nesten hele året, det ble nye lysslynger før jul fra Designbelysning. De vi hadde begynte å bli litt svakere i lyset etter mange års bruk, så det var greit å få byttet de ut.

 Godgutten må jo også være med her:)



Vi har en kortvegg i stuen som jeg har tenkt å finne en tapet til, har i utgangspunktet tenkt på "mursteinsvegg". Får se hva det blir til:) Skal legge ut bilder når vi er ferdige :)

ØNSKER ALLE EN FORTSATT FIN UKE!


14 kommentarer:

  1. Hei på deg Jorunn. Den fargen så kjempefin ut. Må sjekke den ut. Har veldig lyst på en murvegg her også, så vi får se hva det blir til.
    Ha fortsatt ei fin uke
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei Jo !!!

    Pinto deltar aktivt i alt er ikke ??!

    Det var vakkert rommet ditt, jeg også allerede tenkt inn i veggen av hvite klosser her hjemme, tror jeg vakker! en dag vil jeg fortsatt gjøre her hjemme!

    kisses
    Pri

    SvarSlett
  3. Så fint det blir! Og det teppet var jo bare så nydelig! Håper du tar noen bilder når alt er på plass, er spent på hvordan tapet du velger! Fin onsdag til deg Jorunn! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Lene. Skal legge ut bilder når vi er ferdige:) Klem

      Slett
  4. Veldig fin farge på veggen. Jeg bruker også lysslyngene hele året. Bruker nesten ikke levende lys inne lenger, de bare soter til.
    Godgutten er bare så tøff og koser seg i saueskinnet. Bella ble 11 år i går og er like frisk og rask.
    Ha en fin uke.

    SvarSlett
  5. Godt nytt år! Ja dette ble virkelig fint! Så morro å pusse opp litt, .......
    Driver med entreen min jeg, men det går så treeeeegt.... 😆
    Artig å se at noen blir ferdig!

    Klem Inger G.

    SvarSlett
  6. Det gøyeste med å male er at man ser forskjellen veldig fort og det blei jo veldig lyst og fint hos deg. Jeg malte biblioteket vårt for et par uker siden og er så fornøyd. Vi valgte en blågrønnturkis farge. Du kan se det på bloggen min om du vil på ingridtunheim.no. Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  7. Så flott det blir! Ja, det trenges nok her hos oss også, veldig som all denne stearinlys brenningen om vinteren skitner til.... Ha en god, snart helg!

    SvarSlett
  8. Snyggt! Ska bli kul att se resultatet sen...
    Ja så var det fredag igen, skönt med lite helg nu :)
    Kram från Titti

    SvarSlett
  9. Der er ikke noget bedre ed en frisk omgang maling. Jeg glæder mig til at se mere :-)
    God weekend
    ❤️ Birgitte

    SvarSlett
  10. HEI Jorunn :)
    så lekkert hurra for maling
    det er både lett og lekkert og enkelt og fornye med
    gleder meg til å se vilken tapet det blir
    kos deg
    klemmer i fleng
    fra Eli:)

    SvarSlett
  11. Å,spennende!
    Men hvor blir det av etter bilde?
    Spent!
    Ønsker deg en fiiin ny uke.
    Klem Christina :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg ombestemte meg...inntil videre:)

      Slett
  12. det er både lett og lekkert og enkelt og fornye med


    หนังตลก

    SvarSlett