lørdag 24. februar 2018

Nytt og gammelt





My Passion butikken på Strømmen storsenter har opphørssalg og jeg fikk kjøpt en Buddha-figur og 2 pappegøyeplakater til halv pris. Jeg hadde ikke trodd jeg skulle like å ha pappegøyer på veggen, men etter de kom i rammer så ble de riktig så fine. En fisk som telysholder har kommet frem igjen, den kjøpte jeg i Florida for lenge siden. Det gamle hvite salongbordet mitt har fått nytt hjem i Trondheim og ett nytt bord fra Home&Cottage har flyttet inn. Et trefat har også fått plass på veggen igjen:).
 GOD HELG!

3 kommentarer:

  1. Owww look your sweet dog....happy new week always Nice to have new things in your home...love Ria x ❤️

    SvarSlett
  2. Så fine bilder du viser, man kan gjøre noen kupp på salg!
    Hunden din er så vakker,

    Klem, Ida

    SvarSlett
  3. Heia Jorunn. Buddhafiguren er kjempefin. Liker også det nye bordet ditt.
    Ha en fin dag videre
    Klem

    SvarSlett