tirsdag 6. mars 2012

Lekkert teppe fra Vintage Kompagniet, bilde av kjøkken + litt til.....

Jeg var superheldig og ble trukket ut som en av vinnerene på en Give Away inne hos Franciskas Vakre Verden. Teppet er bare helt nydelig og passer kjempebra hos meg!! En stor takk til Franciska og Vintage Kompagniet!!
Her ser dere litt av 60-talls kjøkkenet slik så det ut før vi begynte å male. Skapdørene i midten har vi fjernet, det ser mer åpent ut sånn synes jeg. Hele innredningen skal byttes ut med tid og stunder, men inntil da så koser vi oss med det gammeldagse retrokjøkkenet...kommer tilbake med flere bilder når vi er ferdige.
Takrosetten jeg bestilte fra ebay har kommet og jeg er veldig fornøyd!!
Baksiden...rosetten har et lite hulrom i midten som passer akkurat til å dekke over......
 ....stygge strømuttak i taket som ikke benyttes. 
Dørknottene jeg bestilte på ebay har kommet...veldig fornøyd med de også.

Pastellfarger er noe jeg alltid har likt og nå er det ekstra gøy siden disse fargene er veldig aktuelle for tiden hvilket gjør det meget enkelt for meg å finne nytt stæsj til kjøkkenet......
....for der kommer fargene til å gå i hvitt og pastell...den saken er helt klar!

Ha en fin uke!

9 kommentarer:

  1. Hei :-)

    Kjempefin takrosett :-) Ønsker meg det selv,men finner det ikke på ebay...hva søker du på der for å finne de? Har søkt celing roset osv..men kommer bare opp ett bilde av en takrosett :-(

    Ønsker deg en flott uke :-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Jeg gleder meg virkelig til å se ferdig bilder av kjøkkenet, jeg elsker sånne gamle kjøkkeninnredninger - syntes de er så koselige :)
    Takrosetten er lekker!

    Ønsker deg en fortsatt fin kveld
    klem klem

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å se. :)
    Er veldig glad i pasteller
    jeg også. Søte knotter da
    og takrosetten var kjempefin.
    Lykke til med maling.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  4. Hei! Dette kjøkkenet blir nok bra å vere i . Og for noen herlige knottar du har kjøpt. Takrosetten også....eg har så lyst på ein slik ein, men til og med eg ser jo at på vårt oppdelte platetak, så vil det bli ein smule rart !!
    Ha ein fin tirsdagskveld. Klem.

    SvarSlett
  5. Gud bedre, det teppet var rålekkert! Heldige deg:)
    Spent på å se kjøkkenet når det er ferdigmalt. Og den rosetten var kjempefin. Hadde vi hatt det litt høyere under taket hjemme, og ikke hatt panel, da ville jeg hatt rosetter også. Ser for meg gamle leiligheter på Grünerløkka med en gang jeg:)
    Håper du får en fin dag.
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  6. Ønsker deg en herlig torsdag ♥
    Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  7. Grattis med lekkert teppe=)! Kunne jo ikke passet mer perfekt=)!! Gleder meg til å se mer av kjøkkenet!! Og den rosetten da!!!! Så utrolig nyyydelig=)!

    Ha en herlig uke videre søte du=)!
    Klemmer!

    SvarSlett
  8. Hei, hei!
    Jeg er bare innom så snarlig for å fortelle at
    Nettbutikken min nå er åpen!
    Jeg har lagt inn masse varer,
    og mere er på gang.
    I anledning åpningen,
    har vi mange varer til redusert pris.
    Jeg håper Butikken faller i smak,
    og skiller seg ut av mengden,
    og at du tar turen innom,
    igjen og igjen.
    Du må gjerne lagre adressen :)

    www.tinesshabbychic.com

    VELKOMMEN!

    SvarSlett
  9. Tillykke med det fine tæppe! Hvor en loftrosetten dog flot og de fine dørknopper. Jeg er mægtig spændt på at se køkkenet, når det er færdigt. Jeg er sikker på det bliver rigtig fint. Jeg vil ønske dig en dejlig påske!
    Kram Rita

    SvarSlett