mandag 18. februar 2013

Adopsjon på gang....

Om 3 måneder kommer det en liten frøken hjem til oss...en liten chihuahua....er hun ikke kjempesøt!!! Jeg har bestilt henne fra Eileen i Tyskland som lager de skjønneste kosedyr jeg noen gang har sett. Her kommer bilder av noe av det hun lager.









 


 
Man blir i godt humør av bare å se på disse kosedyrene som er så nydelig laget! Jeg har ikke for vane å kjøpe kosedyr, men den lille chihuahua'n falt jeg helt for og bare måtte jeg ha!

Eileen Seifert som driver firmaet Teddy-Manufaktur lager på bestilling, det er 3 måneders leveringstid. Du kan også bestille kit/mønster og lage et kosedyr selv. Hun er en utrolig hyggelig dame og kan kontaktes på epost: eileen-seifert@t-online.de
Hun selger kit/mønster på Etsy Shop og Dawanda Shop.

Ønsker alle en kjempefin uke og en riktig god ferie til de av dere som har vinterferie!

11 kommentarer:

  1. Først trodde jeg du virkelig hadde bestilt en "orntli" chihuahua, hun er bedårende. Ha en fin, fin mandag.

    SvarSlett
  2. Så utrolig søte og fine kosedyr!! Helskjønne:)
    Ha en fin mandag!:))

    SvarSlett
  3. Så søte. Herlige alle sammen!!

    SvarSlett
  4. HEI PÅ DEG SKJØNNE JORUNN:)
    Å DÅNE KLASK I GULVET FOR EIN SKJØNNING
    SÅ HELDIGE DU ER
    TAKK FOR DU DELTE
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  5. Ååå så bedårende små skjønninger.:))
    Ha en fin dag Jorunn.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  6. så nydelig :-) kan j spørre hva den kostet? ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Den hunden jeg har bestilt koster 169 Euro.

      Slett
  7. Hi Jorunn :)))

    thank you soooo much for this nice post in your blog.
    You made my day. I´m soooo happy :)

    Would like to give your little Chihuahua girl all of my love. :)

    Huuuuuugs...
    Eileen :)

    SvarSlett
  8. Noe så utrolig skjønt!!! Fikk virkelig lyst til å sende inn en bestilling selv, for disse var da bare sååååå nydelige!! Forstår godt at du gleder deg masse til å få denne hjem til deg!!!

    Finfin dag til deg!!!

    Klemmer fra Hildegunn

    SvarSlett
  9. Så nydelige! Kor mykje kostar dei ca., og skriver ho på engelsk?

    SvarSlett
    Svar
    1. Den hunden jeg har bestilt kostet 169 euro og det er 3 mnd ventetid. Hun skriver bra engelsk og er superkoselig!!

      Slett