onsdag 20. februar 2013

Gamle stoler kjøpt på auksjon

Idag kom min far og Britt innom med de 3 stolene de hadde kjøpt for meg på en auksjon i Sverige. Jeg betalte SEK 300 for alle tre hvilket var en utrolig bra pris!
Jeg liker så godt disse gamle stolene i nyrokokko-stil og har 5 andre fra før med litt forskjellig design....denne varianten her er en av favorittene.
Jeg har ikke bestemt meg for hva jeg skal gjøre med stolene enda borsett fra at de må trekkes om, men jeg er litt fristet til å bruke pastellfarger nå som jeg snart skal få inn mer sommerfarger i stuen. Det kan jo være greit å ha ekstra stoler i forskjellig farger eller bare beholde orginalen når jeg får kjøpt de så billig...da kan jeg bytte på med farger:)

Tusen takk for alle de flotte tilbakemeldingene angående gjesterommet, det var skikkelig hyggelig å få så fine ord!! 

 Ønsker alle som titter innom en riktig fin onsdag!

7 kommentarer:

  1. Du er heldig som er så flink med hendene, da får du en personlig vri på det. Pastellfarger høres gøy ut og siden de var så billig så kan du bare utfolde deg. Jeg liker de sånn som de er også, men med nytt trekk som du sier. Ha en fin onsdag.

    SvarSlett
  2. Nydelige stolar Jorunn:)
    Eg trur det hadde blitt skikkelig fint med pastellfargar på stolane:).
    Fin onsdag til deg:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  3. Heia.:)
    Stolene var knallfine,det hadde blitt
    kjempelekkert med pastellfarger og det
    finnes sååå mange herlige stoffer å
    velge mellom. Ser de for meg lyse, med
    engelske rosestoffer wow. <3
    God klem.

    SvarSlett
  4. Åh så heldig du var!! Nydelige stoler...og til spottpris :)
    Gleder meg til å se hva du gjør !

    SvarSlett
  5. Wooow, så fine og billige. Go girl, klem fra svenskeskogen (savner deg)

    SvarSlett
  6. Så fine stoler! Og prisen var det ingentng å si på! 300 kr er mindre en det ville kostet for bare 1 stol her i Norge! De blir sikkert flotte med pastellfarget trekk :)

    SvarSlett