onsdag 11. februar 2015

Skapet er ferdig og kule treknotter til kjøkkenet





Skapet er ferdigmalt :) Fargen Solid fra Jotun er en varm brun farge...minner litt om sjokolade. Noen ganger er det vanskelig å fange fargen med kamera, den kan virke mer grå enn brun på enkelte bilder. Før hadde jeg nesten kun pynteting inne i skapet og skapet stod faktisk der bare til pynt. Alt stæsjet som var i skapet før er byttet ut med et helt enkelt service fra Ikea og Åhlens så nå er skapet i daglig bruk hvilket er veldig hyggelig. Her er link til hvordan skapet så ut før.

Igår kom de nye treknottene som skal være på kjøkkenet. Alt av pastellfarger er borte, nå er det kombo av hvitt/naturfarger som gjelder:)Tilbake til knottene, de fant jeg hos Lama og sjelden har jeg vært så fornøyd med knotter før. De har en herlig slitt trepatina og kommer til å passe perfekt inn på kjøkkenet. Superrask levering var det også, tok 2 dager fra bestilling til jeg fikk hentemeldingen. Nå er symaskinen funnet frem fordi jeg må sy nye forheng til noen skap, var på Ikea og fant et stoff i lin jeg skal bruke...bare jeg klarer å bytte tråd på symaskinen..hehe..


ØNSKER ALLE SOM TITTER INNOM EN FORTSATT FIN UKE!

21 kommentarer:

  1. WOW! For en forskjell det ble med ny farge på skapet! Må si jeg syns denne fargen var nydelig! Godt jobba Jorunn! Gleder meg til å se kjøkkenet ditt etter forvandlingen, knottene var så fine, blir spennende å se når du blir ferdig! Jeg har ingen prosjekter på gang, men om en uke drar jeg til Nord-Norge for å pusse opp min svigersønns leilighet. Så jeg regner med det blir nok å gjøre! :) Gleder meg til å komme i gang! Ellers så går nå dagene med til jobb og atter jobb, men uhu, snart er det fri! :) Fine feburardager til deg der du er! Klem fra Lene i Halden :)

    SvarSlett
  2. Du tar altså de meste fantastiske bilder og setter dem sammen så utrolig fint.:-) Og du verdens så fint skapet ble og så søte Pinto da. Riktig fin uke til deg :-)

    SvarSlett
  3. Det var en jättefin mild brun färg, skåpet fick
    mer personlighet när du målade från vitt till
    brunt. Jättefina knoppar också, gillar din färgskala.
    Kramar/AM

    SvarSlett
  4. Skapet ble kjempefint, Jorunn. Godt med noen forandringer.
    Klem

    SvarSlett
  5. Aldeles nyyydelig skap!
    For et vakkert og harmonisk hjem du har kjære Jorunn .
    Skal si søtnosen din har vokst! såååå søt.

    Ha en fin uke.

    God klem
    Camilla .

    SvarSlett
  6. For et flott skap med herlige detaljer. Glasset i dørene er flott, og utskjæringene er så dekorative.
    Dette må man kunne kalle et meget vellykket prosjekt. Likte fargen du har malt det med veldig
    godt også. Kjempefint!!!
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  7. Skapet har blitt vakkert.
    Beste hilsen
    Rosine

    SvarSlett
  8. The cupboard is an elegant boy!!! Great work! Magnificent!
    Kiss the dog
    all my best
    Elisabeth

    SvarSlett
  9. Se her ja Jorunn,det ble rett og slett veldig tøft.Ser at fargen er litt ubestemt,men det er bare spennende synes jeg!Ser uansett veldig fin ut så dete skal du vøre fornøyd med,spesielt med det hvite inni også som kom så godt frem!!Så deilig å forandre og styre på,det høres virkelig ut som om du er i det kreative hjørnet for tiden!Skifte tråd på symaskinen klarer du vel??? ;)
    Alt blir ihvertfall bare lekkert!!!!!
    Og så har vi jo selveste lekkerbisken også da på siste bildet - for et nydelig sjarmtroll!!
    God Helg!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  10. Vilka fina bilder!!!
    En underbart fin helg till dig
    varmaste kramar

    SvarSlett
  11. Vilka fina bilder!!!
    En underbart fin helg till dig
    varmaste kramar

    SvarSlett
  12. Så flott skapet ble Jorunn! Nydelig varm farge ;) Knottene var jo bare superskjønne, det kommer til å bli lekkert med de på skapene! Fin helg, og fin valentinsdag til deg :) klem Mirjam

    SvarSlett
  13. Hei på deg søte Jorunn:)
    fargen på skapet er helt herlig
    nydelige farger du har på bloggen
    knottene også
    alltid gøy med rask levering
    tenker du er godt i gang med symaskinen
    kos deg
    klem Eli:)

    SvarSlett
  14. Skapet ble fantastisk fint!!!
    Utrolig flott farge,
    Å de knottene var og knallfine:)
    Du er så flink til å sette sammen farger og pynt!
    Ønsker deg en finfin dag:)
    Klem Caroline

    SvarSlett
  15. Skapet ble så vakkert!
    Og for noen fine knotter.
    skulle gjerne hjulpet deg med symaskinen........... Lykke til!
    Ha en fin ny uke!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  16. hennes hund er så kjære øyne !!! elsker hilsener fra angie fra Tyskland

    SvarSlett
  17. Önskar dig en fin februari vecka
    Kramar/AM

    SvarSlett
  18. Vilket vackert skåp, verkligen fint och jag gillar färgen...
    Önskar dig en skön vecka!
    Kram,
    Titti

    SvarSlett