mandag 15. februar 2010

Langs Klarälvsbanan


Like bortenfor meg ligger huset til en hyggelig dansk familie, det er utrolig fint og har en stor flott tomt. Huset stod tomt i forrige uke da jeg tok bildet, men i dag var det lys i vinduene og barna var ute og lekte i snøen. Koselig når feriefolket er på plass!



Enda lengre bort ligger det en liten koselig stuga som dessverre står der enslig og forlatt mesteparten av året.


En postkasse med en fin adresse som synes så vidt pga av all sneen.


Her trodde jeg at jeg skulle være litt smart og dra i noen greiner for å få frem noen søte kongler, men endte opp med å få den snøhaugen i hodet...hehe...


Her er de søte små :)


1 kommentar:

  1. Nydelige bilder fra Sverige Jorunn, får lyst til å komme tilbake snart ;)
    Lerketre synes jeg er så flotte... fine kvister å plukke med seg hjem!!!
    Klem Frøken Rosa

    SvarSlett