onsdag 10. februar 2010

"Nytt" bad for et par hundrelapper


Dette er er det ene av 2 bad i det gamle huset, jeg brukte det jeg hadde og i løpet av 2 timer ble badet "nytt" med enkle grep. Badekar, toalett og vask i hvitt fikk jeg gratis på finn.no for et par år siden og alt var i topp stand. Blomsterbilder fra Ikea fikk jeg av en snill veninne som var lei de. Det lille bordet kostet 50,- rosa fillerye kostet 25.- begge kjøpt i en bruktbutikk nå for noen dager siden. Forhenget til vasken hadde jeg fra før, det er egentlig et dusjforheng og min gode veninne Britt sydde 2 forheng til meg av det. Blomster, Madonna, lyslykt, knagg, vegghylle og håndkler hadde jeg fra før. Speilet på veggen ble i sin tid kjøpt på et loppmarked for 20.- kr. Nå mangler det en hylle på veggen ved badekaret som det skal stå mange lysglass på. Så ut ifra at det så og si var helt gratis så synes jeg det ble ganske søtt, da :) Gulvet gjenstår det å bytte ut. Under kan du se hvordan det så ut før.


Badet før fornyelsen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar