torsdag 4. mars 2010

Minneverdig hjemtur i solnedgang







På vei hjem til Oslo fra Sverige på mandag så kjørte jeg fra snøstorm til en skjønn solnedgang, snakk om kontraster. Strekningen fra Kongsvinger til Kløfta er den kjedeligste strekningen jeg kjører, men akkurat mandag var den kjempefin! Det begynte med gløtt av en ettermiddagssol høyt oppe ved en fjellskrent like etter jeg hadde passert Kongsvinger og sjelden har jeg blitt så glad for å få et glimt av sola....den påminnet meg om lysere tider i vente.

Så kjørte jeg inn i en solnedgang med fantastiske lilla og rosa skyformasjoner. Bildene er tatt fra innsiden av bilen, med skitne vinduer og 2 av de i fart. Normalt begynner jeg å bli litt trøtt på denne strekningen...men denne opplevelsen gjorde meg så lystig til sinns at resten av hjemturen gikk som en drøm.

Været på tirsdagen og igår var jo helt nyyyydelig og kanskje er vi heldige igjen idag også.

Nattaklem fra Jorunn..frøken ur viser nå 03.03 så det er vel på tide å legge seg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar