mandag 21. juli 2014

Hundebesøk

Dennis
 
Oppdatert 22/7 av en nyklippet Dennis...han er 12 år!Vi har hatt besøk av gode venner med hunder den siste tiden. Først ute var Dennis-gutten, han er en rolig og balansert kjekk herremann. På tirsdag har han forresten time hos frisøren, det blir nok veldig deilig med en sommerklipp nå i denne varmen.

Diva

Så kom Diva-damen fra Sverige, snill og vakker som dagen er lang...til tider vel ivrig etter å få hjelpe til på kjøkkenet.
Jambo og Obelix

Herlige Jambo og kjekke Obelix som er mor og sønn, de fikk opp turtallet der de løp og lekte sammen i hagen. Nå som vi er uten hund så var det utrolig koselig med hundebesøk.  

Det har vært stille på interiørfronten lenge her, men det skjer mer nå fremover. Trappen opp til 2 etasje er ferdigmalt, venter kun på tepper til trinnene, litt forandring på kjøkkenet og ett soverom som får en makeover. Har også noen fine auksjon og loppisfunn fra Sverige...bilder kommer om ikke lenge.

Ønsker alle en ny fin uke, det fantastiske været vi har ser ut til å fortsette neste uke også....bare enda varmere...og jeg klager ikke på det!


Klem fra Jorunn

9 kommentarer:

  1. Så fine hunder du har hatt på besøk. Og du, nå gleder jeg meg skikkelig til å se på loppis og auksjonsfunnene fra Sverige. Har veeeeldig lyst til å ta meg en loppistur til Sverige i ferien. Det har jeg ikke gjort før. Har du noen loppis å anbefale? Skjønner jo godt om du vil holde dem for deg selv altså. Herlig med skikkelig sommer om dagen. Så jeg ønsker deg fortsatt herlige sommerdager.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Marit:) Har sendt deg en mail med noen forslag:)
      Klem

      Slett
  2. Hei vennen.
    Så flotte hunder,det blir sikkert godt med en klipp for Dennis tjihi. :))
    Så spennende med loppis i Sverige da,vi drar en tur i August, med
    henger hoho. Det er ganske stille på interiørfronten her også , det er
    minst 30 hete her i dag,huff jeg trakk inn på stua for en stund.
    Ha det fint Jorunnmor.
    God klem fra Mette.

    SvarSlett
  3. Hei Jo!

    Hva vakre hunder! Den Odelix er mye som Papito! våre er identiske!

    Huset ditt er vakker som alltid!

    Kyss Pri

    SvarSlett
  4. Hei igjen Jorunn! Så koselige bilder av de skjønne hundene du har hatt på besøk! Tipper det var koselig Gleder meg til å se resultatet av malejobbene dine! Selv har jeg ikke kommet i gang med det jeg skulle male i sommer, det er så varmt og jobber, så jeg tar det til høsten i stedet. Tenk for en flott sommer det har vært så langt! Godt og varmt er det inne på jobben også, nesten litt for mye av det gode, spør du meg! Neida, skal ikke klage på været, helt herlig er det jo! Ønsker deg finefine julidager, kos deg og nyt! :) Klem fra Lene

    SvarSlett
  5. Så godt det var å se at du har blogget litt igjen.Må innrømme det ikke er samme tempoet på meg heller denne tiden,men det er vel en tid for alt!Så koslig med hundebesøk,og kanskje også litt tøft - men håper du ble inspirert til å skaffe ny hund for min erfaring er ihvertfall at det lindrer sorgen og gjør godt å ha nytt firbeint medlem som lager liv og røre!
    Det høres ut som du har gjort mye spennende siste tiden,gleder meg til å få se.Trappen vår har jeg vel holdt på med i et halvt år minst,og er enda ikke ferdig.Må nok ha en mørkere farge…har lys grå og du kan jo tenke deg med tre langhåra hunder som løper opp og ned…det vises med en gang.Ikke at jeg har tenkt å vaske noe mindre fordi om trappen blir mørkere,men jeg tror det blir litt kjekkere lell.Og dessuten har jeg et par plasser jeg må skifte plank.Så noe har man å gjøre,om man gidder i varmen ;)
    Håper du nyter dagene!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  6. Så fint besøk du har hatt :-) gleder meg ellers til å se loppis funn og annet hos deg :-)

    SvarSlett
  7. så herlig besøk
    flotte begge to
    ja nå må vi nyyyte sommeren
    kos deg
    skjønne Jorunn
    klem Eli:)

    SvarSlett